Mryem1 Kizlar bugün dogumum oldu sezeryan. Sondayi yeni cikardilar. Idrari yaparken az az yapiyorum bu normal mi bilgisi olan varsa yazabilir mi acaba
Mryem1 senemtolga yapabildim sonunda normal bi sekilde. 😀Dedigin gibi hafif yanma da oluyo. Gaz icin ne yaptin peki ne icip ne yemek lazim.
Mryem1 dilan231 işe yarıyorsa gercekten denicem cok zorluyo beni gaz sancısı ve kabızlık. Gerci daha 3 gün oldu suan dogum yapalı normaldir yani dimi.
dilan231 Mryem1 ben ikinci doğumumda iki gün yattım hatande gaz sancısından o kada lavman yaptım ne yaptıysam olmadı rezene ve anasonu demleyip içtim hemen aldı gaz sancımı