Merhaba hanımlar bende bugün ikiz bebeklerimi öğrendim çok şükür keseyi gördük 5buçuk haftalıklarmış ama kanamam geldi korkuyorum normal mi sizce ultrasondan sonra olabilir mi kanma dediğim kahverengi pembemsi ilk yerleşme kanaması oldu leke şeklimde ama bu kadar çok olmamıştı şu an fazla