1suranur1anne Kızımın ismi inci olucak ama ikinci bi ismi de olsun istiyorum sizce ne koyabilirim ? Parla inci diye düşünmüştüm ama beğenmediler aklınızda inci ismine yakışıcak 2 isim var mı 🥹
senemtolga 1suranur1anne kizim olsaydi Inci Duru koyacaktik. Ama oglum oluyor sizde begenirmisijiz bilmem. Biz cok begenmistik
elif9823 İki isim hiç tercihim olmaz ama fikir sormuşsunuz söyleyeyim bence kendi bulduğunuz isim inci parla gayet iyi uymuş. Hiç başka isim aramayın. Herkes beğenmek zorunda değil
Iremsel_ 1suranur1anne biz hep Asya diye düşünmüştüm şimdi ilay ismine taktım bence inci ilay güzel olabilir
greybrde 1suranur1anne inci parla duru ipek alya artık gerçekten 🤮 geldi her postta aynı isimler bence araştırın biraz daha
handan3958 1suranur1anne inci sare çok beğeniyorum ben eğer kızımın adını defne sare koyacak olmasaydım inci sare koyardım 🥰
Ayazakyol14_ 1suranur1anne bende inci katacaktım 20 haftaya kadar kız dediler hem annemin ismi hemde çok severim inci ismini ama ben incila veya inci ela düşünüyordum