betlkrc Arkadaşlar benim 9. Haftam ama tansiyonum çok düşüyor sabahları kalktığımda bayılacak gibi oluyorum elim ayağım tutmuyor aranızda böyle durumlar yaşayan var mı
Nisanmomy betlkrc gebelikte düşük tansiyon çok sık karşılaşılan bir durummuş. Başucunuza çubuk kraker , tuzlu bisküvi falan koyun yataktan kalkmadan bir kaç tane atıştırın iyi geliyor
birthecene betlkrc hamileliğimin 11.haftasından beri var çok şükür ara ara geçiyor da nefes alıyorum 19.haftaya geldik hala oluyor
Seyma190623 betlkrc 34. Haftamdayım basından beri tansiyonumun normal hali 9/5 10/6 oluyor ve malesef bi çözümü yok çok yorulmadıkça alışıyo vucüt ama bazen aşırı halsiz bırakıyo
Cimenc Bende 16 haftalıgım aynısı bende de oluyor doktora sordum sorun olmadıgını söyledi , yüksek tansiyon cok ciddi durum oldugunu söyledi ,
Sahra1221 betlkrc benim baştan beri var yapılacak hiçbir şey yok. Ayaklarınızı uzatın dilenin, çok aç kalmayın. Tansiyon aleti alın ben öyle yaptım.
Cimenc betlkrc evet cok etkiledi , lakin ben hep yattıgım için uyku ve dinlenerek geciriyorum, ve bazende tuzlu bişeyler yıorum gecıo
aylinemir Benim ki doğudum doğalı tansiyonum düşük 1 gebelim de çok bayılırdım şimdi 2 gebeyim düşük gene ama bayılmam pek yok
Seyma190623 ennice hayır malesef aksine gebelikte yüksek tansiyondansa düşüğü tercih ediyo doktorlar. Tabi gün içinde sizi bayıltacak dereceye geliyorsa ekstra dikkt edin. Kanlarınıza baktırın demir,feritin vs düşükse kansızlıkta yapar düşük tansiyon. Kendi doktorunuz olacaksınız malesef
Seyma190623 ennice tuzu çokta arttırmayın bence ileriki haftalarda vucudunuz şişmeye başlayacak bu sefer ağrılarınız artar ödemden. Bence ideal gidin
Hashasim2020 İlk aylarda benim de öyleydi 8-5 gidiyordu şimdi son haftalarda da yüksek ile mücadele ediyorum 🤓 2. Trimesterda düzeliyor düsüklük