Hanımlar bunu sezeryan sonrası kullanan ve memnun kalan varmı ben 3dogum yaptım ama 3ündede almadım ama rahat kullanıslı olmasını istiyorum bunda artık otrması kalkması rahat olsn yani bu kez 2yas kızım var küçğk ve asırı hareketli onun pesinden kostr bebek bak aynı zamanda lekelenmeler tasmalar kokudan rahatsızlık duydugum her an her dakka banyoya atamam kendimi malum ilk hafta için 1 paket almayı düşünüyorum da sizce nasıl kanamam cok olmadı hiç birinde cünkü zaten normal pedde yeterli olabiliyor ama bunda içine gece pedlerinden yerlestirip sürekli onu degiştiririm 1gün içinde aksam atarm gibi düşündüm dogrumu sizce