Merhaba kızlar 32+4 günlük gebeyim 1 hafta önce doktor kontrolüm vardı bebeğimin baş aşağı olduğunu söyledi hiç bir şikayetim yoktu kontrolden sonra akşam başladı şikayetim sürekli idrarım varmış gibi hissediyorum lavaboya girip çıkıyorum ayağa kalktığımda sıkışmış gibi hissediyorum Benim gibi olan var mı endişeleniyorum