mihramahir Sarfaraz_17 siz en başından beri erkek diyorsunuz bana bu 3. Size yorumlatışım ama kız diyende çok var. İnsallah sağlıklı hayırlı bir erkektir. Bir kızım var birde oğlum olur inşallah