cicekbahcesi_ Geçen gün birinin gül ismi hakkındaki yorumunu dinledim ve haklı olduğunu düşündüm. Gül ismi olanlar hep gülmek için çabalayan kişilerdir gibi bir şey diyordu. O yüzden bebeklerinize bu ismi koymayın gibi anlatıyordu. Aynı şey şimdi parla için de olur mu diye düşündüm. İsimlerin çocuklara etkisi vardır ya, acaba parla isminde biri hep bu umutla parlamak için hayatı boyunca çabalamak zorunda kalır mı? Biraz araştırabilirsiniz belki. Alakasız da gelebilir de. Bana gül ismiyle ilgili yorum anlamlı gelmişti, böyle de düşünülebilir mi dedim.