aysegulozak ita evet canim yapiyor ben 35 haftalikken doguma alindim belden uyusma yaptilar genel istedim ama yapmadilar ve en sevgidim kismi dikis aldirma derdin yok yapistirma yapiyorlar yakarak cok rahat etmistiim ben memnun kaldim yani
ita aysegulozak benim ilk dogumumda çok dikisim vardı özelde yapmıştım doktor yüzünden travma kaldı . O yüzden sordum canım teşekkür ederim