cicekbahcesi_ şubatta doğum yapacağım atlet mi daha iyi olur sütyen mi bir de kaplı mı almalıyım kapsız mı ve kaç adet almam gerekiyor
begumergunn cicekbahcesi_ bende hiç emzirme sütyeni almadım trendyolmilladan kaplı bralet sütyen aldım çok rahat ettim doğumdan seneler sonra bile hala onu kullanıyorum
betulak cicekbahcesi_ pentiden emzirme sutyeni almıştım çok kullanışlı şubat ayında doğum yapmıştım bende
cicekbahcesi_ betulak sütyen zor olmadı değil mi atlet kış aylarında daha iyi olur gibi düşündüm de evde sıkıntı yokta başka bir yerde emzirme olduğunda belin açıldı vs derdi olur diye düşünüyorum sütyen de
cicekbahcesi_ adatuna bende yazın giymiyorum ama kışın hep giyerim o yüzden ara da kaldım hangisini almam gerek diye
senaninn cicekbahcesi_ ben hem e bebekten hem dagiden aldım. dagiden aldığım bence daha ince normal sütyen gibi, e bebekten aldığımı daha çok sevdim hatta şu an gebelikte de kullanıyorum sütyeni 🫠
Iremsel_ cicekbahcesi_ uç belli olmasını istemedim bu yüzden kaplı aldım pier cardin aldım Kasım indiriminde yarı yarıya düştü kaliytesi o kadar güzelmiş ki bin pişman oldum ni tane daha almadığım için
begumergunn cheerfulmomy link açıldı mı acaba? Normalde sütyen takmayı sevmeyen bi insanım ama bunlar çok rahat valla
cheerfulmomy begumergunn evet evet açıldı normal sütyenden farkı ne acaba göğüs olduğundan büyük göstermiyor dimi birde ucunu beli etmiyor