Benim 6 haftalıkken çıkmaya başladı şuan 22 haftalığız gittikçede büyüdü sivilceler sadece yüzümde değil kollarım göğsüm sırtım hep mahvoldu cildiyeye gittim yapabileceğimiz birşey yok hiç bir ilaç öneremeyiz bu 9 ay bile sürebilir gece gündüz yüzünü yıka dediler internettende araştırdım bazı hamilelerde cilt fazla yağlanabiliyormuş o yüzden oluyormuş ama benimkilere artık sivilce demek ayıp olur bildiğiniz eşek gözü gibiler ya keşke bir çaresi olsa 😞