mcrukiye Ay kızlar fark ettim ki bebiş doğdu butonu gelmiş birazdan son 29 olucak doğuma inşallah normal doğum olduğu için ne zaman gelir bilemem inşallah hayırlı ve sağlıklı bir şekilde zamanına rabbim nasip etsin hepimizin bebişini