MuratsefiKa bugün ikili tarama gttm cinsiyeti erkek olablr dedi erkek gibi dedi hoca dedikleri çıkıyormu
Elisa0110 MuratsefiKa ikili tarama da sadece kan ve ense kalınlığına bakıldı bende hiç cinsiyet konuşmadı doktor 17.haftaya girdik pazartesi öğrenicem cinsiyeti doktorunuz belki tahmin de bulunmuştur ileri ki haftalarda daha da netleşir
kanmamakl MuratsefiKa benimde ikili taramada dedi cinsiyetini çünkü detaylı bakılıyor çok uğraştı baktı erkek dedi banada
Melike3506 MuratsefiKa bana iki taramada (12. Hafta) kıza benziyor net değil ama demişti 15. Haftada kesin erkek dediler