ElaEge betulak bende Nazmiye hanıma gidiyorum 1 ay sonra doğumum var şurda bekleyeyim merak ediyorum gün alma süreci nasıl oluyor falan nazmiye hanımdan memnunum ilgili bilgili tatlı biri yazınca da dönüyor
betulak ElaEge bende Merve ışık diye bir doktor duydum çok iyiymiş henüz gitmedim ama ona gitmeyi düşünüyorum