Betusm Hem çok heycanlıyım hemde çok endişeli birazda korku var tabi doğum icin karışık duygular içerisindeyim 😊🥰
Yagmur9833 Betusm bende oyle 🤰 ilk gebeliğim yeni girdim bende 29+2 yim o kadar zor bi hamilelik gecrdim ki gecmiyor gecmiyor derken ne ara 30 a geldim oldum korku endise heyecan karısık duygular bakalim hayirlisi neler olacak
Betusm Yagmur9833 hayırlısıyla inşallah sayılı zaman çabuk geçiyor ❣️ Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim