Tam 28 haftalık gebeyim kaburgamın ağrısından duramıyorum doktor magnezyum verdi kullanıyorum ama bir işe yaramıyor çok zorda kalırsan parol içebilirsin demişti ama onu da sürekli kullanmak istemiyorum nasıl geçer önerisi olan var mı ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum yürürken ya da ayaktayken de aynı 🥲