cicekbahcesi_ bebiş eksiklerin çoğu tamamladık gibi ama kendim için daha bir şey almadım sadece göğüs pedi aldım onun dışında başka neler lazım oluyor
Nisanmomy cicekbahcesi_ Emzirme yastigi (isteğe bağlı) Gögüs pompasi Süt saklama poşeti Silikon göğüs kalkanı ve krem Göğüs pedi Pijama takımları [ ] Emzirme sütyenleri [ ] Emzirme atletleri [ ] 4-5 yüksek bel külot [ ] Hasta bezi [ ] Depend
DuruDefne_mommy cicekbahcesi_ hastane için ise depend+orkid Çorap+crocs(oyle süslü terliklere gerek yok bence) Emzirme sütyeni+emzirme atleti İç çamaşırı kesinlikle yüksek bel olsun güzel toparlıyor 2 takım düğmeli pijama takimi Göğüs ucu kremi+göğüs pedi(ilk zamanlar meme ucu çok hassas oluyor) Diş fırçası+diş macunu(ben 2 gece kaldığım için kullandım) 17 gün önce sezaryan doğum yaptım 🥰🥰
Nazlimom cicekbahcesi_ gümüş kapak, emzirme sütyeni yada atleti, pijama , orkid ( depend aldım hemşire taktırmadı dikişlerin hava alması lazım demişti, ertesi günde orkid kullandım kanamam fazla olmadı) gömlekli pijama , kayışı kompostosu bol bol için
begumergunn cicekbahcesi_ ben ilk doğumumda manuel almıştım pişman olmuştum şimdi elektrikli almayı düşünüyorum
adatuna cicekbahcesi_ lansinoh 2 gebelikte de hem doğum öncesi kullandım doğum sonrası ds yara olmamaıs için kullandım
cicekbahcesi_ adatuna 29 haftalığım kaç haftadan sonra kullanmaya başlayayım peki şuan başlasam olur mı bir de bir iki kere ucu çatlar gibi oldu şuan bir şey yok gibi ama
adatuna cicekbahcesi_ ben doğuma 10 gün varken kullanmaya başladım, daha erkene gerek yok bence doğumdan sonra da ucu kızarınca sürüyordum geçiyordu hemen doğal olduğu için emzirmeye de engel olmuyor onun dışında kalkan gümül kapak vs hiçbişi kullanmadım
Havin49_ cicekbahcesi_ göğüs kremi ama doğumdan önce kullanmaya başka ben doğumdan sonra kullandım hiç fayda etmedi ne ıcum koptu nerdeyse deepnd al ama