isikhandan 36+2 günlük hamileyim 3 gündür adet sancıları gibi sancılarım gelip gidiyo rahimde ara ara batmalar ve sancılar var değişik belirtiler yaşıyorum bu belirtileri yaşayan doğumu erken olan varmı acaba
Fulyaaa1 isikhandan bende 36+3 dediğiniz gibi bendr de bi huzursuzluk var aşagıya baskı çok hissediyorum heran birsey patlayacakmış gibi bugün kontrolüm vardı bir kaç kez sancılarım 100 leri gördü bakalım nasıl olucak