sugunes gebeliğimin 9. Haftasindayim nabzım 140 i buluyor bazen. Gerçekten çok yorucu, bir önceki gebeliğimde aynı sorun yüzünden doktora gitmiştim holter de takmislardi 160 a kadar çıktığı olmuştu nabzimin. Doktor önemsiz olduğunu, panik atagim da olduğu için ilaca gerek olmadığını söyledi. Şimdi yine aynı şeyi yaşıyorum umarım 4. Ayda hafifler diye umut ediyorum ya.