Merhabalar herkesin hikayelerini okurken sıra benim anlatmama geldi🫠 fiziksel olarak rahat psikolojik olarak zor bir hamilelik dönemi geçirdim. 5 aylıkken eşimin tayini çıktı ve suriyeye gitti. Tek başıma bir hamilelik süreci yaşadım. Bu sürede çalıştığım için işe yürüyerek gidip geldim bolca yürüyüş yapmış oldum. Doktorumla başından beri vajinal doğum planlıyorduk. 41. Haftaya kadar bekleriz demiştik. 40+0 da kontrolümde bebeğin suyunun azaldığını artık her gün görmesi gerektiğini söyledi. 40+1de tekrar kontrole gittiğimde artık bekleyecek zaman olmadığını söyleyip yatışımı yapmak istedi. Ben bebeğimin kendi istediği zamanda gelmesinden yanaydım ama onu tehlikeye attığımı söylediği için doktor yatışı sabah saat 10 da yaptık ve fitil ile doğum sürecim başladı.herhangi bir açılmam yoktu rahimde yumuşama da yoktu. Doktorum sabah 8e kadar 4cm açıklığa ulaşamazsak sezeryana alacağım dedi. Gece 12 civarında sancılarım sıklaşmaya başladı çok yoruyordu ama açılmam çok yavaş ilerliyordu sabah 6da 3cm olmuştu. İki saatim kaldı kesin doktor gelip beni sezeryana alacak dedim içimden saat 8de doktor gelip muayene ettiğinde süper 4cm olmuş hadi artık fitili çıkartalım suni sancıyla devam edelim dedi. Suni sancıya geçtik 5 saatin sonunda sancılardan kıvrandığım için epidural önerdiler ama istemedim açılmamı yavaşlatır diye. Bir saat daha dayandım ama artık nefes bile alamıyordum. Doktor dinlendirmek için epidural taktırdı böyle bir rahatlama olamaz sancılar geliyordu ama çok çok az hissediyordum. Bu şekilde akşam 9a kadar 3 doz epidural aldım. Artık bu son doz burdan sonra doğuma geçicez dediler. Gece 11i beş geçe doğumhanede açıklık kontrolüne gittim , iki gün boyunca sürekli gidip gelip muayene edildiğim için yine öyle sandım. Eşim ve annemle vedalaşmadan gittim. 10 cme ulaşmıştık doktorum geldi her sancı geldiğinde 2 yada 3 kez güçlü ıkındım. 23.50de bebeğim kucağımdaydı. 37 saatin sonunda onun kokusunu içime çekebildim sonunda😍 şimdi bunları bebeğim kucağımda uyurken sizlere yazıyorum. Birilerine güç versin istiyorum. Unutmayın biz kadınlar çok güçlüyüz normal doğum düşünen ve yapmak isteyenler korkmayın. Ben hep hastanede doğum için beş altı saat bile nasıl geçecek derdim 37 saat uğraştım ama zaman o süreçte öyle bir akıp geçiyor ki. Bebeğinizin sesini duyduğunuzda her şey unutuluyor. Rabbim tüm hamilelere sağlıkla doğum yapmayı, bebek isteyenlerede hayırlısıyla hamile kalmayı nasip etsin 😍