emmy06 Kızlar 19 Kasım’da kürtaj oldum kalp durması kaynaklı. İkiz gebelikti. 2 hafta sonra işe başladım. Neredeysw bir ay olacak hala kanama oluyor kesilmedi henüz. Böyle olan var mı ne zaman kesildi sizin kanamanız
[silindi] emmy06 ben 25 kasımda oldum. 15 haftalıktı bebeğim. Doktor önce ilaçlı düşük yaptırdı sonra kürtaj. 10 gün kanamam oldu 10 günden sonra lekelenme oldu. 14 günden sonra tamamen kesildi benim.
emmy06 [silindi] benim bir ay olmasına az kaldı hala ara ara günlük ped dolacak kadar kanama oluyor ne tam anlamıyla kesildi ne tam anlamıyla regl gibi ben de anlamadım
Didem11- emmy06 merhaba 17 ocak kirtaj oldum hala benim de lekelenmem suruyor sizi. Nekadar surdu nezaman kesikdi acaba .22 gun oldu uzadi gibi geldi doktra gtttiniz mi acaba
emmy06 Didem11- benim 3 ay sürdü.. Rahim içinde kaçak oluşmuş meğer anjiyo oldum 3.5 ay sonra ondan sonra kesildi kanama ve lekelemme. Yeni kendine geldi vücudum şiödş tekrar bebek düşünüyoruz