Bugün banyo yaptım çok sıcakta da yıkanmadım sonra her zaman yaptığım gibi kurutma makinasıyla kendimi ve ayaklarımı kuruttum ısıttım yemeğimi yedim küçük tuvaletim geldi gittim idrarla birlikte belli olmayan ama ben anladım hafif pembe akıntı gibi geldi bi sıkıntı olur mu panik yapmadım normal olduğunu düşünüyorum ama sizce ne yapmalıyım?