12+5 haftalık hamileyim bu zamana kadar doğru düzgün kahvaltı öğünüm olmadı hep geçiştirdim bulantım kusmam yoktu ama olan iştahımda gitti bu hamilelikte, bir de üstüne 4 gündür grip oldum iyice halsizleştim kan sonuçlarım her zaman kötüdür kansızlık acısından, bugün doktora gittim sen yemek yemiyormusun diye sordu dedim yemeye çalışıyorum ama iştahım yok oda olmaz böyle yemen lazım yemezsen bebek gelişmez büyümez dedi haklı evet canım sıkıldı ama inanın içim almıyor lokmalar ağzımda büyüyor benim gibi olan var mı kendimi kötü hissediyorum günde 1 öğün yiyorum resmen