beyfun selenhuseyin çok grçmiş olsun öncelikle allahm sabır versin bende 6 haftalık düşük yaptım elbet vardr rabbimn bi bildiği dedim hepimiz öylee düşükten sonra bir regli gördüm sonra gebe oldugumu öğrendimm herşeyde vardır bi hayır allahm en güzel zamanda güzel mutluşuk tekrsr yaşatsın
Eda42_ Meltemanneolsun Çok geçmiş olsun canım rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah nasıl anlaşıldı yaa İnşallah bir an önce çok daha iyi sağlıklı olursun
Bumah selenhuseyin endişelenme içini ferah tut dusuk yaptim simdi oglumu salliyorum 2 aylik olduk bile
selenhuseyin Bumah ya elbet benim de olucak çocuğum o yönden stres yapmıyorum şuan hemen olur mu diye düşünüyorum yeni düşük yapınca kendimi toparlayamıyorum gebe kalırsam anca kendime gelebilirim diye düşünüyorum
Bumah selenhuseyin ben dusuk yaptim 6 ay sonra doktor gebelik dusunebilirsin demisti bana biz 2 sene ara verdim 6 ay sonra yaparsin kiz gec olsunda guc olmasin bundada bi hayir vardir
sevacano selenhuseyin ben de düşük yaptrım martda kürtaj oldum mecbur haziran da hamile kaldım çoğu dr korunun 6ay fln ama sorunlar oluyormuş kalamıyor bir çok gebe ben 2ay korunmadım kaldım çok şükür ilkinde bile bu kadar hızlı kalmamışdım anneannem hep derdi çünkü onu dinledim
defnosunannesi_ selenhuseyin başın sağolsun canim ,ben 19+5 de bebeğimi kaybettim doktor 3 ay sonra deneyebilirsiniz demişti hemen hamile kaldım ben ,ama kişiden kişiye değişir bu durum folik asitini kullanmayı ihmal etme düşünüyorsan
selenhuseyin defnosunannesi_ basın sağolsun folik asiti bıraktım bir ay sonra gebe kalmıştım tamamiyle stresle ilgili bi durum bence şuan devam ediyorum tabi folik asite yeni düşük yaptığım için
Smy17 selenhuseyin evet yaptırdım 3. Gebeliğimde kan sulandırıcı iğne kullandım şimdi oğlum 2 yaşında çok şükür ❤️ Darısı en kısa zamanda sağlıkla başınıza inşallah