Ruruu Dr henüz bilmiyor yeni çıktı sonuçlar hastaneden aradılar. Daha önce de pozitif çıkmıştı 23. Üncü haftalarda falan enfeksiyon bolumune gidip tekrar kan vermiştim negatif çıkmıştım şimdi tekrar pozitif acaba bağışıklığım düşüyor o yüzden mi böyle cikiuo anlamıyorum