aslanbarlasss bence kabulleniş sorunu değilde daha tecrübeli olunduğu için diye düşünüyorum ben. Benimde 4 yaşına yaklaşan bir çocuğum var. İkinciyi de isteyerek yaptık 19 haftayı geçtim şu an. İki gün önce cinsiyeti öğrendim mesela bi heyecan falan olmadı 😄 her ikisine de kabuldum. İlk gebeliğimde 3 haftayı geçirmezdim kontrole giderdim ama şimdi öyle değilim. En son 12 haftalıkken ikili test için gitmiştim bir daha 18 küsür haftada gittim. Bence kabullenememe değil de tecrübeden dolayı. Hareketlerini hissediyorum bi problem yok, ilaçlarımı da sağlık ocağında yazdırıyorum bittikçe o yüzden sık gitmiyorum kontrole. Zaten yanımda çocukla hastaneye gitmekte zor oluyor, kendimde bir sıkıntı görmediğim içinde acele etmiyorum. Sizinki de böyle bir şey bence. 7 haftaya kadar hiç gitmediyseniz bence erkenden gidin, sadece kalp atışı için değil takviye folik asit vs başlardı doktorunuz