Ellaynagme ya benim ilk çocuklarım ikiz, ikizlerimde doğduğunda 43 haftalık dediler gelmiyorlardı bir türlü😄 ama afedersiniz dışkılarını da yapmamışlardı yani 43 haftalık olsaydı bu gibi olayla karşılaşılırdı diye düşünüyorum bence tam zamanında doğdular, sende de öyle olabilir canım belki yanlış adet tarihinden hesaplamış da olabilirler🤗🤗🤗