Merhaba ben düzensiz adet oluyorum POS um var en son adetimin üzerinden 2 ay 14 gün geçti bu süreçte tabi son 2 haftaya yakın korunmasız yapıyoruz adet olacağımı hissediyordum göğüslerimden ama korunmasız yapınca o hissim geri gitti sizce gebe yolunca yararı olur mu