yenicicegiburnundaaanneee Kızlar 24 haftalık gebeyim ferritin şu an 12 her geçen gün biraz daha düşüyor, fertamir kullanıyorum ama bi düzen oturtamadım herhangi bir tavsiyeniz var mı
1kovakizi yenicicegiburnundaaanneee valla benim de aynı ben fertamiri hiç düzenli kullanamadım çok şekerli geliyodu güç bela bitirdim hapa çevirttim doktora böyle daha güzel içiliyor unutulmuyor öyle yapabilirsin
yenicicegiburnundaaanneee 1kovakizi ferramat başlamıştık o midemi mahvetmisti bunu da devam edemedim doğru düzgün. Şu an her şeyim yerlerde B12, kalsiyum, demir, magnezyum ay çok kötüyüm çok penbe_karisi