Ftmn123- Kızlar adetim 1 gün gecikti fakat sonra adet oldum ama bugün 3. Günüm yok bitti.Notmalde 5-6 güm sürerdi bu normal mi?
edayyyy Ftmn123- ara kanamaymış bende yaşadım bunu 2 gün sonra normal reglim geldi anlamadım belki sizinki yerleşmedir
nurgunes1712 Ftmn123- canım eğer kanaman ve ağrıların tıpkı adet gibi olduysa sıkıntı az sürmüş olsa bile ama kanaman ve ağrın daha azsa yerleşme olabilir sen adet diye adlandırmışsındır erken gebelik testi yap bi çıkar sonuç
Ftmn123- edayyyy Ya normal de 9Aralık ta adet olacaktım bir gün gecikti ve 10 Aralık ta adet oldum fakat bugün yani bitti herhalde pede gelmiyor valla bilmiyorum ki ?