krclgiz Hangi korunma yöntemi kullanıyorsunuz ve emziren anne olarak hangi doğum kontrol hapı kullayordunuz var mi
seniseviyorumallahim krclgiz 3.5 yıl geri çekilmeyle korunduk. Neden geri çekilme derseniz 2. Bebeğimde prezervatif yırtılmasıyla hamile kaldığım için seçenekler arasından çıkarmıştık ve biz böyle daha rahat ettik
Deleted33000 zeyn56 napim kız spiral istemiyo hap içemiyorum yan etki yapıyor kordon baglatmaya birakmiyor iğne almıyor prez. takmıyor ee ne kaldı kaçıyorum ondan artık 😂😂😂😂
buse2507 seniseviyorumallahim bizde öyle korunuyoruz ama korkuyorum ya öyle de hamile kalan varmış bizim şansımıza herşey olur
Deleted33000 sevaldqn1 şiddetli baş ağrısı ve uyku yapıyordu bende kaç tane marka kullandiysam hep aynı oluyordu