Crnerkn Arkadaşlar 22 haftalık hamileliği devirdk çok şükür. Normalde sarı kullandığım ama diplerden 1 karış çıkmış saçlarımı artık boyama kararı aldım. Doktorum da organik boyayla boyayabilirsin dedi. Tabiki oksidasyonla açma işlemi uygulayamam o amonyaklı açıcıları sürüp dipleri de sarı yapmak gibi bi düşüncem yok,fakat bir iki ton renk açılsa bile beni mutlu edicek durumdayım kendi saç rengim kestane. Herbatint diye bi markanın tamamen doğal boyasını buldum eczaneden içinde kimyasal paraben falan yok. Tabi normal gratiste satılanlar gibi uygun değil 80 tl falan bi kutusu.Kullananlar varsa beni aydınlatabilirler mi memnun kaldılar mı ve renk tuttu mu? Ya da başka markanın organik boyasınj kullanıp tavsiye edebileceğiniz bi ürün var mı?
Depresif_polyanna Crnerkn ben migrostan tins of nature marka boya aldım organik içerikli %100 organik mı bilmiyorum .fiyatı 39 tl di. Daha oncede kullanmistim. Oksidan kokusu yok meyve özleri var icinde. Kendi sacimdan koyu renk aldım renk farkını azaltsin diye.
Englishteacher Crnerkn ben hamileliğim boyunca watsonslarda satılan biomagic boya kullandım kızım şuanda kucağımda çok da sağlıklı çok şükür ☺️❤️
Crnerkn Depresif_polyanna Siz tek renk yapıp eşitlemek için boyadınız ozaman.. ben sarılar gitsin istemiyorum doğumdan bi süre sonra yine kullanmayı istiyorum çünkü.. ama dediğiniz markaya da bi bakıcam, benim aldığım markanın renk paleti pek geniş değildi
Depresif_polyanna Crnerkn Benim aldığımın da öyle renk skalasi cok genis degil sari tonlari var orta açık şeklinde. Göze batmayacak şekilde o tonları seçebilirsin. En azından oksidan yok kokusu ağır değil