Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın 4 buçuk yıldır bekliyorum ilk defa tüp bebek yaptırdım yarın transferim olacak 4.gün taze embriyo olucak çok umutluyum lütfen dua eder misiniz daha önce gebeliklerim oldu bu defa sağlıklı bir hamilelik geçirip hayırlısıyla bebegimi kucağıma almak istiyorum Allah hepinizden razı olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️🤲