duygukelesss Kızlar doğumum geldı doktoe dwğişikliği yapıcam öesıpol çamlıcada önerebileceğiniz doktor varmıdır?
3boysmom duygukelesss ben hüsniye sedef biçözde ilk doğumumu yapmıştım memnun kaldım canım, seninki o muydu bilmiyorum ama. ben doğum sonrasıda gayet iyiydim
ece_469 duygukelesss Merhaba,Çamlıca Medipol’de Kadriye hocaya gidiyorum. Doğumla İlgili baya bir tecrübesi var diye biliyorum. İlgili bir doktor memnunum.