BusraFf bizde 37+5teyiz. Pazartesi günü doktor çatı muayenesi yapmıştı açılman yok demişti ama bebek iyice aşağıda hatta kafası geldi elime dedi. Sen bu hafta doğurursun dedi hala gelen giden yok. Bende sürekli ağrılar var ama herzaman ki ağrılar hatta nstde düzenli sancı çıktı ama hiç ağrı yoktu o esnada. Ben anlam veremiyorum birkaç gündür de sanki vajinamın alt tarafında iyice baskı oluyor. Ayakta kaldığımda belim hep ağrırdı o yine var. Mide yanması başladı. Birde akıntım değişti ne zaman doğururum bilmiyorum.