Araba kullanmaya yeni basladim sayılır ehliyet iki ay oldu alalı yeni araba aldık şuan 8 haftalık gebeyim çok heves ediyordum yıllardır hevesim vardı araç kullanmayi hemen ehliyete yazıldım araba aldık plansız gebelik oldu hiç beklemiyorduk 🫣 üçüncü çocuk olacak sorum şu çocuk şu an 8 haftalık şu an rahat kullanıyorum ama yarın bir gün karnım büyüdüğünde nasıl süreceğim nasıl sürüyorsunuz var mı bir taktiği araba otomatik değil manuel boyumda çok uzun değil biraz direksiyona yaklaşıyorum ayağımı debriyaja yetişmesi için acaba karnım çıkınca nasıl olacak 🙄