Selam hamiş anne adayları ve güzel anneler gebeliğimi öğrendiğimden beri sarı akıntım var hala da devam ediyor kaşıntı koku vs yok ama tedirgin oluyorum bide arada karnımda baskı okuyor kramp gibi bazen kasıkta batma falan rahim büyümesinden mi oluyor 12.haftaya yeni girdim sayılır