aselsura merhaba sorun yok doktorum ondan sonra detaylıca muayene etti hatta sonrasında bir kez daha oldu ama yine az şekilde geldi tekrar acile gittim bakıldı ama hiç
Bişey yok. Tıraş ederken kanatıyor olabilirim diye düşünüyorum kan sulandırıcı kullanıyorum çünkü kolay kanama morarma oluyor sizde muayene olduysanız endişelenmeyin ama tekrar olursa tekrar muayene olmayı ihmal etmeyin