sunbloom123 şu an bende aynı durumdayım tekrar çıkabilir dediği için takibimi yapan doktor evde düzenli ölçüm yapmaya çalışıyorum açlık tokluk baktırdım onda çıkmadı ama ev ölçümlerim biraz yüksek diyetle devam ediyorum 10 15 günde bir kan vermeye çalışıyorum açlık tokluk tedirgin olduğumuz için dikkat ediyoruz, doktorumda şeker yüklemesi için zorlamadı beni hiç yaşadıklarımı bildiği için ne olur ne olmaz diye uzun zamandır diyet yapıyorum