Bebeğim 13 aylık ve son 2-3 haftadır geceleri sürekli uyanıyor bazen saat başı bazen 12 gibi kalkıp gece 4 gibi uyuyor odaları ayırmadım henüz diş döneminde bile bu kadar uyanmıyordu başına gelen var mı? Ne yapabilirim? Odayı ayırsam uykusu düzelir mi? Çare arıyorum sürekli ama bulamıyorum uyku damlası bile verdim fayda etmedi