İlk doğumum 38+5te oldu çok hareketliydim geçen yıl oldu doğumum bu arada şimdi ki hamileliğimde 20. Haftadan beri hareket etmiyordum plasenta previa vardı 38. Haftanın başında o risk azaldı normal doğum deneyelim dediler 38+3teyim şuan 3 gündür hareket ediyorum hafif düzensiz sancılarımda var sizde nasıl ilerledi süreçler kızlarr