Suleaydogan1 Kızlar ilk kızımın adı Seher Eflin şimdide nasipse tekrar kız olcak söylemesi naif kibar isimler önerir misiniz ?
Iremsel_ Suleaydogan1 34+4 gebeyim hamileliğimin başından beri Asya diye düşündüm geçen gün ilay ismi daha hoşuma gitmeye başladı bende kararsızım bende yazayım dedim belki senin de hoşuna gider diye 💖