mavi123_ anneoluyorummm103 bizde 15ine. Bende aşırı korkuluyum heyecandan ziyade. İkinci gebeliğim bu benim ilkinde hiç korkum yoktu ama bu sefer nedense böyleyim sizin kaçıncı doğum?
anneoluyorummm103 mavi123_ benim ilk ben yinede korkuyorum ya doğum sırasında korkup tamamen bayıltırlar falan hiç istemiyorum
mavi123_ Daisyy000 bende çok korkuyorum sizindemi ikinci gebelik? Genelde 2. Gebelikte korku sarıyor diyorlar
Fulyaaa1 mavi123_ benim gibi normal doğum Bekleyip günün ne zman olacağını bilmeyenler için daha zor bir süreç 🥹🥹
Helink mavi123_ aynı gün bende aldım aşırı heyecanlıyım 2. Sezaryenim asla yüzünü göstermeyen inatcı bi kızım var sağlıkla kucağımıza alalım
mavi123_ Helink aynıyız benimde ikinci sezaryen ve kız bebek🥹 bizimki yüzünü göstermiş ama yine merak içindeyim acaba sağlıklı olacakmı bana bişey olurmu falan diye çok korkuyorum
anneoluyorummm103 mavi123_ evet bende hareket etmekten korkuyorum kıpırdamaman lazım diyorlar nasıl olacaksaa
Helink mavi123_ ay sağlıkla gelsin bende ilk oğlumu arkada bırakacağım diye korkuyorum … aşırı duygusalım bana bir şey olur evladıma ne olur böyle kasvetli konulara girmek istemiyorum karamsarlık geliyor
mavi123_ Helink demek bir tek ben değilmişim 🤦🏼♀️ bende oğlumu aşırı seviyorum çok bağlıyım ona o da bana benden başka bir gün bile kimsede kalmamış tek başıma büyütmüşüm bende aşırı duygusallık durduk yere sürekli ağlıyorum🤦🏼♀️
Helink mavi123_ bende öyleyim çok değişik bir duygu :( diğer kalbinin yarısına kavuşmayı beklerken diğer yarını arkanda bırakmak … bunalıma girdik resmen