sevimliannee Çok korkuyorum bir yandan da çok heyecanlıyım Yani nasıl hissedeceğimi bilmiyorum 4 haftamdayım arada regl sancıları gibi Sancılarım oluyor bu normal mi
ebruuuuuummmm sevimliannee ilk haftalar oluyor canım normal benimde ilk gebeliğim illa ki korku oluyor tecrübesiz olduğumuz için ama içini ferah tut 🌸
yagmurum3001 sevimliannee normal canım benim kızm doğana kadar ağırlarım oldu öyle şimdi 14 haftalık hamileyim yine oluyo ama dayanlmıyacak ağrıysa kanama lekelenme varsa doktora gidin
Bicirik2025 sevimliannee kanama olmadigi surece normal. Benimde cok stresli gecmisti bakiyorsun bisey olmuyor sonra ikinci cok rahat geciyor 😂😂
Fatmanur_0416 sevimliannee benim de ilk gebelik benim halen bile oluyor 25+4 oldum kanama lekelenme ve dayanılmicak ağrı olmadıça sorun yok içini rahat tut 😊🤲