Gizemgok1234 Sabah rahim ağrım oldu 10 saniye falan sürdü gitti biraz önce kahve rengi akıntı geldi düşğk değildir dimi eşimi aradım geliyo hastaneye gidicem
Gizemgok1234 Sevgiiss bende normalde sübyan var ilk hamileliğimde yazdrmıştım duasını ama ozaman rahatlamıştım erkek çocuğa musallat oluyomuş ilkindede kahve rengi akıntı gelmişti progestan kullanmıştım