gnsb benim de kanamam vs yeni bitti beta 20 ye inmişti en son kimyasaldan hemen sonra adet görmeden hamile kalan çok insan var bende beklemek istemiyorum ovülasyon aldım onunla daha net belli olsun istiyorum bu sefer pek anlayamam diye bence beklemeyin sizde inşallah bu sefer sağlıklı gebelik geçiririz 🌸