Merhaba kızlar, 24.haftama girdim. Nöbet için dilekçe vereceğim. Daha önce yapan varsa eğer bana yardımcı olabilir mi ? Doktordan belge ve dilekçe vermem gerekiyormuş. Pazartesi doktora gidip 24.haftada olduğumu belgeleyeceğim. Dilekçeyi nasıl hazırlayacağım konusunda pek bir bilgim yok. Örnek atabilecek olan var mı ?