Aloska Merhabalar deneyimli annelerimiz doğuma bir ay kadar kaldı bize normal doğum için anne sağlığı için bebek sağlığı için önereceğiniz şeyler neler olurdu ?
Zelis_ozdrgn Aloska benimde 20 gün kaldı doktorum bol bol yürü merdiven in çık dedi bide squat yap dedi
Leontiine Aloska benimde 23 gün kaldı doktor bol bol yürüyüş yap dedi merdiven in çık dedi pilates yapıyorum evde squat deniyorum pazar günü 37. Haftama giriyorum bakalım
Aloska Zelis_ozdrgn benimkisi de öyle dedi YouTube üzerinden bir pilates hocası önerdi ama çok korkuyorum ilk doğumum olacak kolay geçsin istiyorum anne olmak o doğmadan önce başlayan bir süreçmiş çok garip 🫶🏻🥲
Aloska Leontiine senin daha da az kalmış balım sezaryen mi olacaksın normal doğum mu düşünüyorsun, korkun endişelerin var mı 🥹
Zelis_ozdrgn Aloska belim aşırı ağırıyor geceleri dönemiuorum çok ödem oldu bende kilo da aldım fazla ama yürüyüş yapınca bile belime bişi saplanıyor yârın kontrolüm var 37+4 olduk galiba sezeryana yönelcem direk planlı sezeryan dicem doktoruma çünkü normali bekleyecek durumda değilim kendşme de güvenmiyorum vajinal yapamam yani
Leontiine Aloska şu an için normal istiyorum Salı günü çatı muayenem var orada netleşeceğiz aslında endişem var hem normal için hem sezeryan için dkdkdkkd
biryolculuk Geçen arkadaşımla konuştum onun da bir çocuğu var, ve çok yürüdüm dedi faydasını da görmüş , tabi mutlaka doktora başvurulmalıdır sorduktan sonra yürünmeli diye düşünüyorum, doktor onay verdikten sonra yürüyüş yapın
Aloska Mervezzz günlük 45 dakika yürümeye çalışıyorum balım daha çok pilates yapmaya özen gösteriyorum bu aralar doğum kolay olsun diye 🩷
Aloska annabellee ben yürüyüşe çıkmadan önce tuvalete gidiyorum balım giderken de ped koyuyorum 45 dakika falan yürüyorum eve geldiğimde ilk işim koşarak tuvalete gitmek oluyor bazende çok ciddi tuvaletim geliyor o zaman evde koridorda yürüyorum evde yürüdüğümde 1 saatten fazla yürüyorum 🩷
Aloska Leontiine ay inşallah acısız geçer balım çatı muayenesi sakın kendini kasma endişe etme öyle olursa acı hissi olmuyormuş
annabellee Aloska evde uyuyasım geliyor 😄 bende çıkmadan önce yapıyorum ama merdivenleri inip dışarı çıkmadan yine geliyor ya gün içinde çok su içiyorum oyüzden sanırım😔 napcam bilmiyorum ped kurtarmaz beni çocuk bezi takıcam ben😂