Merhaba benim ikinci gebeliğim birincide de Fatma hocayı tercih etmiştim çok güveniyorum kendisine ilk kızım makat geliş olduğu için sezaryen oldu ama bu bebeğim için Fatma hoca normal denememizi istiyor ben biraz cesaret edemiyorum şuan 16+6 günlüğüm bebişin cinsiyeti net olarak belli değil ama kızımı 12. Haftada net söylemişti