Zlfiyee meraklianne1 sanırım ayrı cinsiyet çünkü keselerimiz çok farklı benimkide burda 7. Haftasındaydı
meraklianne1 @“Zlfiyee”#p38793663 siz resmi yükleyememişsiniz yalnız sol üst üç çizgiden yüklüyorsunuz
Zlfiyee Elamomy bütün teorilerde erkek çıktı asla kız denilmedi ve sizde son olarak erkek dediniz bir oğlum vardı sağlıkla kızımda olsun isterdim ama şuan artık kesinlikle erkek olacak diyorum
bahsub1 bahsub1 hayırlısı olsun inşAllah erkek istiyorum kızlarım var cinsiyeti öğrenince yazıcam inşAllah